-->

رواية عشق الافاعي الفصل الخامس 5بقلم فاطمة نصر

رواية عشق الافاعي الفصل الخامس 5بقلم فاطمة نصر

    روايه عشق الافاعى 
    الفصل  الخامس 
    بقلم فاطمه نصر 




    مكان مجهول 
    مجهول: انا لازم اقطع قلبكم زى ما عملتوا معايا زمان قطعتوا قلبى على عيلتى كلها بسبب قضيه زباله و الشاهد إللى ملوش اى لازمه جه شهد غلط عليهم انا هنتقم منكم كلكم 🤬🤬🤬🤬🤬
    مجهوله: انا بقى عرفت اجبلك الاثنين عيله الحديدى و عيله الكيلانى مع بعض 😏😏😏
    مجهول : وهم ازاى عرفوا بعض . بس عفارم





     عليكى عمرك ما قصرتى رقبتى 😈😈
    مجهوله : طبعا يا حبيبى اهم حاجه اخلص منهم واقتلهم👿 بدم بارد زى ما قتلت قبل كده ياسمين حبيبه قلب زين و قطعت قلبه عليها ثم ضحكت بشر ههههاهاهاههههاهاها 
    عشان بس يعرفوا من هى نوال الغازولى إللى محدش عرف يضحك عليها 😈😈😈
    مجهول : ايوه يا حبيبتى ارجعى بقى عند جوزك اللطخ قبل ما ننكشف ☻
    نوال : متقلقش انا قولتلوا انى روحت عند صاحبتى امل 😌
    مجهول: تعجبينى وانت شرنايه كده يا بيبى . باي 😏😏
    نوال : باي . ما هذا الغل والحقد والكره و الشر فى اعينهم هذا ما يسمى يا أعزائي القارئين عشق الافاعى تلك الافاعى يريدون دس سمهم فى ارواح الناس الغاليه لدى اقربائهم اكمل حتى تعلم ما سيحصل 
    عند فيلا الحديدى وخصوصا فى المكتب س٦ 
    احمد : جيت والله نورت المكان يا ابو صلاح 
    صلاح :  بنورك يا ابو حميد والله حبيبى 





    احمد : بما انك رائد انا كنت عايز منك خدمه كبيره انا مش هنساها ابدا 
    صلاح : اتفضل اؤمر😀
    سرد له احمد ما يريده تفاجأ صلاح من هول الموضوع 😮
    صلاح : ده الموضوع كبير اوى بس متقلقش انا هجبلك حقك وحق ابنك يا احمد المهم يكون فى دليل على الإجرام ده😯 
    احمد : الدليل ان بصمات الاصابع إللى كانت فى الموقع بعد ما ماتت طابقتها مع بصمات كل إللى اعرفهم ولقيتها 😌
    صلاح : طيب وانت ساكت على ده كله ليه يا احمد 
    احمد : انا عايز اعلمهم درس مهم جدا فى الحياه ان مش احمد الحديدى يتضحك عليه 😤😤. انا اسف روشتك بس 






    صلاح : ولا يهمك يا ابو حميد اهم حاجه احنا هنستنى لغايه اما يقعوا ومتخفش و تمثل على أن مفيش حاجه تماما وتقول انك كنت تعرفني من زمان بس انا مكنتش فكرك 
    احمد : تمام ربنا يخليك يا ابو صلاح انا مس عارف اشكرك ازاى يا ابو حميد ده هيبقى جميل انا هبقى شايلهولك العمر كله 
    صلاح : ولا يهمك يا حبيبى واه متنساش كل ده يبقى فى السر و متقولش لأى حد حتى لو كانت مدام اسراء او نهال او نوال 🤐
    احمد : حاضر مش هنسى يا ابو صلاح   😉
    نهال و غاده : يلا يا جماعه الاكل جاهز يلا 🤗😋😋
    مرفت تحضر السفره ورصت الأطباق و الملاعق بطريقه تنسيقيه و غاده احضرت الطعام ووضعته على الأطباق 





    ليث وغيث بجانب بعض و احمد بجانب صلاح واسراء بجانب اسلام و نهال بجانب غاده ومرفت بجانب زين ثم لعنت حظها الذى جعلها تجلس بجواره وهى فى سرها : الله يخربيت الحظ ده انت عيل رخم وغلس بس مز 🤩
    مرفت : انا مكنتش اعرف انك عندك عيون رمادى 
    زين : احم احم احم شكرا يا اسمك ايه 😎
    مرفت : اسمى انسان ساكن فين مليش مكان بتحب حد كان يا ما كان 😎😎😎
    زين : الله يخربيتك فصلتينى..... انا عايز اعرف بتضحكوا على ايه بس 🤨🤔
    كلهم فى وقت واحد : قققصصصصف جججببههه!!!!! 😂😂😂🤣🤣
    مرفت : احنا هنقعد نتكلم كده كتير الاكل هيبرد يا جماعه شكل الاكل يبهر بجد تسلم الايادى يا ماما 🤤🤤🤤🤤
    اسراء : الله مش معنا ماما انا إللى عامله الاكل على فكره 





    مرفت : عشان ماما اكيد خلتك تحطى بهارات معينه تخلى😉 الاكل تحفه كده صح ولا انا غلطانة يا سوسو 
    غاده: وانت عرفتى منين يا بلوه انت 😯
    مرفت : كده انا اتأكدت يا حبيبه قلبى 😍😍
    دخلت نوال عليهم : ايه اتأخرت عليكم الله على الريحه يا جماله يا جماله 
    مرفت: دى بتكاته وحركاته وتوابله وببابا غنوجه وسلطاته 
    ضحكوا جميعا : هههههههههههههههههههههه😂



    مهرجان الرويات
    @مرسلة بواسطة
    كاتب ومحرر اخبار اعمل في موقع مهرجان الروايات .

    إرسال تعليق