-->

قصة شيطان العشق الفصل الرابع4 بقلم دينا محمد

قصة شيطان العشق  الفصل الرابع4  بقلم دينا محمد


    قصة شيطان العشق

    الفصل الرابع4

    بقلم دينا محمد




    يله نبداء

    نسرين بعد ما فتحت بابا الاوضه

    نسرين /اي ده يخربعقلك اي الي لبساه ده

    اعتماد /انتي ازاي تخشي عليا كده والله لاقول لي ماما

    نسرين /ماما ماما انا الي هقولها علي لبسك ده لبسالي ترتر ومشخلع يا اعتماد واي الي في وشك ده احمر حطالي احمر يا اعتماد وجيب فوق الركبه راحه فين يا اعتماد

    اعتماد /راحه حفله واحده صحبتي عيد ميلادها بس والنبي ما تقولي لي ماما يا فردوس عشان متمسكش فيا

    نسرين /وماله يختي فردوس فردوس الا قليلي يااعتماد دورتي علي حل شعرك خلاص شربتي بنجو ولا لسه يا سعديه الي انتي لبساه ده يتقلع احسن اروح اقول لامك فاهمه

    اعتماد بخوف /لا خلاص حاضر

    خرجت نسرين من عند اعتماد

    نسرين /وبعدين بقا في البيت ده والخدامين فين ياتري انهي اوضتي خلاص حادي بادي مره تانيه بس محسبش اوضه اعتماد حادي بادي كرمب زبادي شاله حطه كله علي دي بس يبقا هيا دي

    ودخلت الاوضه

    نسرين بصدمه ولفت وشها /عااااا انت سافل ومش محترم في حد يقف بلفوطه كده عاااا مش عارف ان في ناس معاك في البيت

    مالك /دي اوضتي

    نسرين /ولو ولو حتا لو اوضتك تلبس هدومك بدل ما اخش القيك بلفوطه بس عيب كده عيب

    مالك /خلاص لفي وشك

    نسرين /لااا المشهد ده شوفته في 500 روايه الف وشي القيك لسه ملبستش وتقولي احبك وانتي مكسوفه وعنيكي شبه موج البحر الازرق بغيب فيهم سوري مش هبصلك

    مالك /قلتلك لفي وشك انا لبست

    نسرين وهيا بتبصله

    نسرين /يا كداب لبست البنطلون بس

    مالك /اي الي جابك هنا

    نسرين /توهت في القصر ده دخلت اول اوضه كانت اوضه اعتماد وعملالي فيها مراهقه ولبسالي لبس زوزو شخلعه قومت جيت هنا بحسبها اوضتي لقيتك قالع كده اي العيله الي كلها قلعين دي

    مالك /مبحبش الرغي الكتير تعالي ورايا

    نسرين /انت هتمشي كده

    مالك /وفيها اي






    نسرين /في ستات هنا هيبصولك استر نفسك وانا هستناك بره

    مالك وهو يوجه المسدس نحيت راسها /ملكيش دعوه بيا انا هنا اعمل الي انا عوزه ده بيتي

    نسرين /ابعد الفرفر الي في ايدك ده اصله بيعملي انتكاريه في البلعوم المتفرع من المرئ المجاور بي الكبد

    مالك /ورايا

    نسرين /بشا مصر عنيا 

    وذهب مالك بيها علي اوضتها

    مالك /دي اوضتك

    نسرين /عم الشباب والرياضه شكرا يا شبح يله جود نايت

    ذهب مالك وتركها

    نسرين /يالهوي كنت هروح في ابو بلاش وانا مالي انا لبس هدومه ولا انشله عنه ما لبس مروح اتخمد احسن

    نسرين وهيا نايمه صاحيه ومضلمه الاوضه حاجه سوده دخلت عليها

    نسرين /بسم الله الرحمن الرحيم اعوذ بكلمات الله التمات من شر ما خلق بسم الله الذي لا يضر مع اسمه شئ في الارض ولا السماء وهو السميع العليم

    مالك كابتن مالك القصر مسكون ولا اي انصرف انصرف طلع البدر علينا في سبيل الوداع وجب الشكر علينا مرحبا يا خير داع

    الشخص /ممكن انام معاكي عشان خايفه انام لوحدي وماما مش هنا

    نسرين بعد ما فتحت نور الابجوره

    نسرين /حرام عليكي قطعتيلي خلفي يا شيخه دنا كنت هعملها علي روحي

    اعتماد /لي هو انا عملت اي يا طنط

    نسرين بعياط /لا ابدا يا روح طنط تعالي يختي نامي لولا انك ست كبيره كنت عملت معاكي الصح هلاقيها منك ولا من حفيدك الي كل شويه يحط المدفع في دماغي

    اعتماد وهيا بتنام جمب نسرين /ممكن تحكيلي حدوته

    نسرين /كمان حدوته نامي يا اعتمااااد نامي

    اعتماد بعياط /احكيلي حدوته

    نسرين /متعيطيش حاضر  كان يا مكان كان في مره كلب سرق حته لحمه من المطبخ جم صحاب المطبخ ضربوه موته جم صحاب الكلب شالو الكلب دفنوه وكتبو علي قبره كان في مره كلب سرق حته لحمه من المطبخ جم صحاب المطبخ ضربوه موته جم صحاب الكلب شالو الكلب دفنوه وكتبو علي قبره الخ ------------

    لحد ما نامت اعتماد هيا ونسرين تاني يوم في الصباح اعتماد بتنطيط علي السرير

    اعتماد /قومي يله اصحي اعمليلي كورن فليكس بتاعي

    نسرين بنعاس /كورن فليكس خديلك تاكس حاضر يا اعتماد منا اهرب من اهلي اجي هنا يطلع عيني حاضر هتوضا واصلي واجي اعملك الي انتي عوزاه

    انزلي انتي تحت استنيني

    نزلت اعتماد وصحت نسرين اتوضت وصلت فرضها ونزلت تحت

    اعتماد /انتي خدامه فين الكابتشينو بتاعي

    نسرين /شوفت ستك خلتني خدامه في ثانيه مع انها نايمه معيا امبارح

    مالك /اقعدي افطري

    نسرين وهيا بتحشر العيش في بؤقها/انا همشي من هنا امتا






    مالك/ ارد عليكي ازاي بمنظرك ده ابلعي الاكل الاول

    نسرين /اهو بلعت همشي امتا بقا

    مالك /مينفعش دلوقت

    نسرين /اوف بس انا عوزه امشي

    مالك /هتروحي فين انتي ليكي حته تروحيها من بعد ما هربتي من اهلك اعتبريه عقاب علي هروبك من اهلك 

    نسرين. بزعيق/بس انا عوزه امشي ملكش فيه اروح في اي حته انا حره

    مالك وهو ماسك ايدها بغضب /قلتلك قبل كده صوتك ميعلاش عليا تاني فاهمه

    نسرين /لا مش فاهمه انا مبخفش ومسكتك ليا دي مش مخوفاني يا مالك انا نسرين فاهم يعني اي نسرين سيب ايدي احسنلك

    مالك /لو مسيبتهاش

    نسرين /هوريك مين هيا نسرين

    مالك بضحك /ههههههههههههه انتي متعرفيش بتتكلمي مع مين انا مالك رائيس المافيا هنا في مصر انا الي اعظم الرجاله باسو رجلي عشان مموتهمش تفتكري هخاف من قطه زيك

    نسرين ومسكت كوبايه الميه ورمتها في وشه

    نسرين /طظ ولا يهمني انا عوزه امشي وبس وهمشي من هنا

    وقامت تتحرك مالك مسكها من شعرها

    مالك /كوبايه الميه الي رمتيها دي عليا عقبها كبير عندي






    نسرين /اه سيب شعري بقولك يا حيوان يا متخلف

    مالك وهو بيجرها من شعرها لي زنزانه تحت القصر بتاعه ورمها جوها

    مالك /الحسنه مش نافعه معاكي كنت كارمك في بيتي بس طلعتي زباله يبقا خليكي هنا لحد ما تعفني او يجيلي مزاج اخرجك هربيكي 

    نسرين بتبص بصدمه للمكان كان كله ادوات عمليات جراحيه وسلوك كهربا وجرادل ميه وكرابيج

    نسرين برعب / خرجني من هنا بقولك خرجني

    مالك /لما يجيلي مزاج يا قطه حظك انك وقعتي معيا مع الغول فكري لي سموني الاسم ده عشان مبرحمش الي يقف قصادي بكله يله اسيبك تستمتعي بلمكان الحلو ده

    وخرج مالك وسابها

    مالك لحراسه /انتو الاتنين اقفو تحت احرسوها لو حد قرب منها اقتلوه لو حصلها حاجه مش هرحمكم

    الحراس /حاضر يا فندم

    وذهب مالك لشركاته اجل عنده شركات كا تمويه لتجارته للسلاح والمخدرات وغيرها من الاشياء

    بينما عند نسرين

    نسرين بعياط /يارتني ما سيبت بابا وماما وهربت اهو هربت اهو لقيت اي لقيت الحيوان ده اعمل اي انا بس دلوقت لا يانسرين لا متعيطيش لو عيطي هتحققيله مراده هو عاوز يشوفك مكسوره قدامه عاوز يشوف دموعك بس لا مش انا الي اعيط لازم القي حل اخرج بيه من المكان ده واي الحيوانات الي جم. دول اوف حتا مش هعرف اقعد لوحدي بسببهم



                              الفصل الخامس من هنا


    مهرجان الرويات
    @مرسلة بواسطة
    كاتب ومحرر اخبار اعمل في موقع مهرجان الروايات .

    إرسال تعليق